Jerryy geçen kontrole gittiğimde bizim gelisimimizde 1 hafta gerileme olmuştu,doktorumuz 2 haftaya kadar normal ama 3 hafta olursa ben sezaryan ile bebeği alma taraftarıyım demişti,şimdi bizde ne durumdayız çok merak ediyorum.İlk gebeligimde 2 hafta geriden gelip haftasını yakalamıştı buda yakalar belki.