Tosbik Reshaa 37+3 hamileyim haftaya dogumum var çok şükür hiç çatlak olmadi 😍 ve hic bsy kullanmadim.
Reshaa ymr bende 29/3 hastalığım sadece göğsümde var daha maşallah karnımda olmadı bundan sonra olur mu acaba
ymr Reshaa zaten o haftalardan sonra baslıyor 😔😔 ben mustela aldım çatlak kremi ama fayda etmedi bebek yağı sürdüm hergün bide
Reshaa ymr ben Bio oil kullanım doğal bi krem vardı eczaneden almısım adını hatırlamıyorum onu kullandım ama o alerji yaptı hindistan cevizi yağı kullandım o da alerji yaptı bende şuan sadece saf zeytinyağı kullanıyorum kayınvalidemler ayından getirdi
Tomrisinizi Reshaa insallah . Onceden olusmus catlaklarim var simdi sabah aksam vazelin baby suruyorum bide su icmeye dikkat ediyorum umarim ise yarar😁
Denizbetul Reshaa hiç bişey kullanmadım canım nemlendirici bile sürmedim biraz genetik herhalde benim annem 5 çocuk doğurmasına rağmen onunda yok çatlakları
Aysegul377 Reshaa yok fazla olmadı kırmızı olanlar geçti doğumdan snra. Düzenli olarak yağlıyordum sabah akşam. Şimdi yine hamileyim aynı sefa balsamı kullanıyorum çatlaklarıda geçiriyormuşşuanlık olmadı çatlak 15 kg almştm kiloylada alakalı olablr
Candan 22 haftaligim 18. Haftamda başladı suanda gobegimin ustune kadar yirtli kan sulandırıci ignede kullanıyorum artik çok zorlanıyorum
Grycaglar Kakao yagı kayısı cekırdegı yagı badem yagı susam yagı zeytın yagı bebe yagı hepsını bı sısede karıstırıp tepeden tırnaga yaglanıyorm 😂😂😂 bu konuda uzman doktorum verdı bu tarıfı 25 haftamdayım 10 kilo aldım suana kdr yok ilerleyen zamanda nolur bılemem
Reshaa Tomrisinizi inşaallah canım bayan için çok önemli bence ya tabi çatlarsa da yapacak bir şey yok ama