Emine142807 Doğumuma neredeyse 1 ay kaldı ve biz hala isim de karar veremedik.😅Sürekli isim değiştiriyoruz en son bu iki isimde karar verdik gibi gibi.. Sizce hangisi güzel kulağa hoş geliyor
Deletedmom_43 Emine142807 Belis’in manasını bilmiyorum ama Duru hem kulağa daha hoş geliyor hem daha anlamlı gibi.
Nisankizi34 Bende yaklaşık 10 isim değiştirdim her isimle seslendim çocuğa 😄 Duru Ela’da karar kıldık .. değiştirmiyim diye de hastane çıkışı siparişi verdim 🙈
Emine142807 Nisankizi34 Bende mi öyle yapsam acaba yoksa sürekli isim değişecek 😂 Sipariş verdikten sonra pişman olmayayım da
Emine142807 Bu arada Belis in anlamı aşkın ilk meyvesi Duru da herkesin bildiği gibi pırıl pırıl temiz 😁
Nisankizi34 Emine142807 Beliste çok güzel 😊 kura çekin başka alternatif yoksa 😄 ben iki isim istediğim için bu ikisi güzel oldu
Deletedmom_43 Emine142807 Bilmiyordum. Hangisi size yatkın gelirse onu seçersiniz artık. Ben olsam Duru koyardım. İkili isimlerde de Duru çoğu isme uyuyor.