Merhaba hanımlar
7 haftalık hamileyim geçen gitim doktor herşey yolundaydı hafif kalp atış duyduk ama bugun gittim de duyamadım doktor gelişiminde sıkıntı var gibi bu yüzden cuma günü kadar beklicez eger gelişmezse alıcaz söyledi bu benim 3 bebegim iki düşük oldu bunu da kaybedersswm güçüm kalmıyor çok üzgünüm ne yapıcam bu sürecte korkuyorum kaybetmek istemiyorum böle yaşayan oldu mu ne yapmalıyım bu süreçte dua ediyorum sürekli .