NurAren1 Merhaba Kızlarrr 36. Haftaya girdim. İlk gebeliğim.Doktorum testi yaptı pozitif çıktı. Haftada zaten iğneyi olmuştum. İğne işe yaramamış mı ? Bebeğe bişey olmaz dimi ?
Sila2611 NurAren1 bende yaptırdım 2 yada 3 defa hepsinde negatif çıktı fakat doktorum üstüne basa basa ilk çocukta milyonda 1 sorun oluşabildiğini ikinci çocuk için önemli olduğunu vurgulamıştı iğneni de yaptırmışsın zaten