tugbaayilmazz Havran26 doktorum bana bol bol nescafe iç demişti sezeryandan sonra içtim ağrı çekmedim hiç
Havran26 Havran26 bende ictim aslinda ama inanilmaz bi agri oldu 2.ci sezaryenim ilkinde yasamamistim hic