Kızlar 35+2 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağı kontrolüm vardı giderken arabaya binerken kasıklarımdan kasıldım. Araba yüksek çıkışlı bacağımı kaldırırken kasıntı girdi. Neyse yürümekte zorlandım kramptır geçer vs vs sağlık ocağındaki hemşire devam ederse hastaneye gidin dedi bu olay başıma 8.30 da geldi şuan saat 12.25 yattığımda hiç bir ağrı sızı acı yok ayağa kalkınca canım çok kötü yanıyor. Yatarken bebişim tekmeliyor falan yani bir sıkıntı düşünmüyorum ama ayağa kalkmaya çalışırken canım acıyor ve yürürken ağlayacak kadar kasılıyorum ben anı hareket yaptığım için oldu diye düşünüyorum belki biraz daha dinlensem geçer bir yanım da hiç işini riske atma çağır bir taksi git hastaneye diyor sizce ne yapayım ??