Drum bana 34+6 da çatımın dar olduğunu ve normal yapamayacağımı söyledi şimdi 36+3 haftalığım 2914 gr olmuşuz normal istiyordun dimi dedi evet dedim sonra 38 haftamda tekrar çatı muayenesi yapacak ve normale uygunsa normal doğurtacağını söyledi sezeryandan çok korkmuştum kabusum oldu ama hakkımızda hayırlı olan doğum hangisiyse o olur inşallah gönlümdeki normal doğum inşallah keşkesiz doğumlarımız olur allahım herkesin gönlünden geçen doğumu nasip etsin pozitif doğum hikayelerimizi anlatalım inşallah 🥺🥲💓🙏🏻