ipekayliz Merhaba güzel anneler sabah nişan geldi gitti 2 cm açıklık var ama sancı yok nst de de çıkmadı saat 3 de tekrar çağırdı nişan geldikten ne kadar sonra doğum yaptınız acaba şu an önerileriniz neler acaba
twofruits ipekayliz kişiye göre değişir benim ne nişan ne de suyum gelmişti kontrole gittiğimde nst de sancılar çıkınca açılmaya baktılar 3 cm di yatış verdiler doğumdan bir iki saat önce suyum geldi nişan geldikten bir hafta sonra da olabilir doğum bir gün sonra da
twofruits ipekayliz evde hareket etmeye devam edin merdiven inip çıkın dayanabileceğiniz sıcaklıkta su tutun belden aşağıya çok etkisi oluyor hızlandırıyor süreci dizleri yere koymadan yer siler gibi yürüyün hem bebeğin kanala girmesini hemde doğumu kolaylaştırdığını okumuştum su gibi doğumunuz olsun sağlıkla kavuşun bebeğinize
THale ipekayliz sarı sarı pütürlü nişan gelmişti sümüksün. 2 hafta önce . Kanlı nişan geldikten bir gün sonra da doğum yaptım
ipekayliz twofruits amin amin Allah razı olsun inşallah cümlesiyle beraber olsun o zaman yürüyüş yapayım ben şu an duş a giremem de evimde değilim
THale ipekayliz 1 olmak kadar açıklığım vardı . Kendi gerçek sancılarım olunca yavaş yavaş açılmalarım oldu 12 saatte
Snnaadayi @ipekayliz ikinci bebeğim de nişan geldi su gitmeye başladı hastaneye gittim Dr kontrolü altında yaklaşık 22 saat bekledim sancım geldi ve normal olarak doğurdum eğer sancım gelmese sezeryan olmak zorunda kalacaktım
THale ipekayliz ben 39+5te sancılandım ertesi gün doğum yaptım . Sizin de yine zamanınız var gibi 3 cm de aslında iyi bir açılma