Nrksknnn123 Kızlar merhaba. İkili tarama yapıldı doktor dörtlüyü de görmek istediğini söyledi biyokimyasal değerim düşükmüş. Üçlü tarama yapılmadan dörtlü yapılır mı? Kafam karıştı iyice
Azra00 Nrksknnn123 dörtlü tarama istemedi benim doktorum bana bıraktı farklı hastalık bakılıyor dedi bende yaptırmak istedim ikili de temiz çıktı dörtlü tarama da temiz çıktı şükür