Novamomy trksrt suan ölçtüm hatta 80/50 😂sadece uzanıp yatıyorum,tuzlu kraker ve ayran ile desteklemeye çalışıyorum maden suyu da içiyorum o da tansiyon dengeler bunlar sadece 🤷🏻♀️
Gizemmiray35 trksrt ben yollarda bayılıyordum canım iki hamileliğimde de o kadar düşüyordu tansiyonum az az sık sık yemek çok önemli uzun süre aç kalma ben tansiyonum düştüğünü anlayınca tuzlu ayran içiyordum o da çok iyi geliyordu
trksrt bnc yaa :( hamilelikten önce de düşük müydü peki? Benim hamilelikten önce de hep düşüktü ırsi galiba🤷
trksrt Gizemmiray35 yaa öyle mi, hiç bayılmadım ama bir kere bayılacak gibi olmuştum otobüste.. zor bir durum gerçekten. Şimdi bebek olunca biraz endişe ettim
bnc trksrt benim gebelikten önceden hep 10 çıkardı sabit degismezdi. Biraz düştü gebelikle ama o da problem olmadı zorlamadi şükür. Ama yanımda yine de hep tuzlu çubuk kraker vardır
Gizemmiray35 trksrt o kadar çok bayıldım ki sayısını hatırlamıyorum zor bir durum gerçekten ama yüksek tansiyon gibi riskli olmadığını söylüyor doktorlar
trksrt bnc benim de gebelikten önce 10larda oluyordu, fenalık geçirme boyutu biraz korkutuyor.. sevindim sizin adınıza