Elenor Arkadaşlar instagramda gördüm ayrıca sitesinde var trio bebeden alışveriş yapan var mı aramızda ürünler nasıl memnun musunuz? Güvenilir bir site mi?
Ebru_28 Elenor bende gördüm ama İnstagram dolandırıcıları yüzünden alışveriş yapmaya cesaret edemiyorum
Ebru_28 Elenor ebebek fiyatları ucuk ya mecbur aldım ben ama kıs icin almayı düşünmüyorum çok pahalı 1 tulum 300 400 ikiz benim insan heves ettiği herseyi almak istiyor fiyatlar ucuk