Ftsasln Çok şiddetli diş ağrısı ve sonrasında oluşan apseden dolayı doktorum augmentin ilaç verdi . Aranızda kullanan oldu mu ve kaçıncı haftanızda kullandınız ??
Dilaraanl 20li haftalarda bogaz enfeksiyonu icin 1000lik, 30. Haftamda idrar enfeksiyonu için 1000lik augmentin kullandım. Endiselenme doktorun verdiyse iç. Enfeksiyon bebek icin daha zararlı
Ftsasln Dilaraanl Benim daha 8 haftalıktı kullandım üç hafta sonra tekrar aynı problem oldu yine aldım . İlk üç ay tavsiye edilmiyor normalde o yüzden korktum biraz 🥺
Ftsasln Dilaraanl Evet doktorum verdi zaten iltihaplı diş daha çok zarar verir dedi ben de kullandım. İki hafta sonra kontrole gidicez bakalım inşallah her şey yolundadır 🙏🙏🥺
bnc Aksef verilmisti kullanmaya çalıştım ama olmadı ilacı aldığım gibi midem kabul etmedi kustum. O yüzden kullanamadim