Melikeaydn23 7 haftalık gebeyim kalp atışını duymaya gitttiğimde doktor iki kalp görüyorum ikiz olma ihtimali var dedi tekrar kontrole gel 10 gün sonra dedi bu şekilde bişey yaşayan var mı
Ebru_28 Melikeaydn23 kan verdin mi canım değer yükselişine göre anlaya bilirsin ama kontrole tekrar gitmek daha iyi net bir şekilde iki kese yada ikisininde kalp atışını duyabilirsin ben kn testinde anlamıştım ilk test olmasına rağmen çok yüksek çıktı 2 gun sonra tekrarladım bir anda 200 müdürden 1000 e çıktı o şekilde anladık ikiz olduğunu
Melikeaydn23 Ebru_28 ya canım ben 5 hastalıkken farkettm kan verdim 4520 çıkmıştı daha sonra direk kese görünce hcg kontrolü bakmamıştı doktorum ama başta hcg bana da yüksek gelmişti kese gördüğünde tek kese demişti
Ebru_28 Melikeaydn23 hayırlısı insallah duyarsın iki bebisinde kalp atışını dikkat et en az 12 . Haftaya kadar sonrası bir şekilde gelir 🧿🙏🏻
Ebru_28 Melikeaydn23 ben suan 25+5 oldum çok şükür hersey yolunda erken doğum ihtimalim var o yüzden yatış yapıyorum