meliiisoz Kızlar merhaba 33. Haftadayım ayağa kalkınca kasıklarıma yük biniyor gibi bir ağırlık baskı oluyor bacaklarım falan hiç tutmuyor gibi ağrıyor normalmi acaba bu baskı hissi falan😥