Elif-ayhann bi de Dr bana 2 adet gör yanıma gel tekrar rahmine bakalım, tam kan sayımı yapalım, idrar tahlili vs alalım eksik değerlerin, vitaminin ya da enfeksiyonların vs varsa onlara da bakmış ve daha sağlıklı bi şekilde gebeliğe hazırlarız demişti seni. Benim de regl olmama az kaldı sonrasında gidip görüneceğim siz de gebelik planı yapmadan önce görünürseniz içiniz rahat etmiş olur