Selam kızlar 23. Haftamdayım önümüzdeki hafta doktor açlık tokluk kan şekerini sağlık ocağında baktır gerekli olursa gebelikte yapılan şeker testini yaparız dedi bende bugün evde kendim parmaktan ölçüm yaptım açlık 91 tokluk yemekten iki saat sonra 156 çıktı bu değerler normalmi sağlık ocağına gitsem oradakilir kandan mı ölçüm yapıyor yoksa parmaktan mı bakılıyor yardımcı olur musunuz