Geceleri çok ağrım oluyor , belim ve göbeğimin aşağısı kasıklarım inanılmaz ağrıyor . Ayağa kalktığımda oraya şiş batıyor sanki o derece ağrıyo . Midem de de sürekli yanma ve gaz var hâlâ geçmedi sürekli reflü gibi istifra edip edip yutuyorum ne yesem böyle . Artık patlicak gibi hissediyorum 😢