Eflinnisa benimde bi tık fazla canım, porsiyon azalt dedi, sağlıklı bile yesen az ye dedi canım. Şeker yüklemesi yaptırdm şekerden sanmıstı ama şekerim normal cıktı. Sadece ben bebeğe yararlı diye meyve sebze protein cok tüketmiştim onları azalttım. İçtiğimiz su miktarı ile alakası yokmus cunku