Daisy0000 YuvarlanamayanPaanda Adet 2 gün geçince test yaptım,net kıpkırmızı 2. çizgiyi gördüm.Betam 2024tu
YigitPoyrazMomm YuvarlanamayanPaanda adetim çok geckir diye takmamıştım olur adet öyle şeyler diyip geçirdim bir süre sonra bi baktm meğer hamileymişim hiç anlamadım ve hiç ummadığım anda hamile kaldığımı öğrendim rabbim sanada nasip etsin inşallah🙏🌸
sevcanbyhtn YuvarlanamayanPaanda cok silik çıktı hemen cikmadi 3 saat sonra farkettim testte emin olmak icin kan verdim onda kesin çıktı zaten bide kendimi biliyorum hemen hamile kaldigim icin bekliyordum emindim adeti hic beklememistim bile diger 2 cocugumdada adeti beklemeden ogrendim 😊
YuvarlanamayanPaanda Daisy0000 adetime 7 gün var geçen ay kimyasal yaşadım bu ay yumurtlamayı çok güzel değerlendirdim inşallah tutar günler geçmiyor heyecandan belki tutar diye çok olmuş oyle tutanlar da adetten ne kadar önce öğreniriz diye
Hazl12dhgfj İlk gebeliğim de bir hafta vardı adet günüme öğrenmiştim şuan ikinci gebeliğim iki gün vardı adet olmama ogrendim
YuvarlanamayanPaanda YigitPoyrazMomm amin isteyen herkese 2 çocugum var elhamdülillah ama bir kimyasal yaşadım sonra daha çok ister olduk
YigitPoyrazMomm YuvarlanamayanPaanda ay maşallah nazar değmesin olur inşallah gonlunuzu ferah tutun🤗🌸
Hazl12dhgfj YuvarlanamayanPaanda benim gebeligimde hamile kaldığım zaman kasıklarım çok ağrıyor ben öyle anlıyorum hamile olduğumu iki gebeligimde de kasık ağrısı çektim test yaptım eğer şüphen varsa al yap cnm
rumeyshaan YuvarlanamayanPaanda ben idrar testiyle 2 gun once ogrendim ikinciye yaptigimda negatif cikti aksama kan verdim 3 haftalik hamile oldugumu ogrendim
Pnr_KMRC1 YuvarlanamayanPaanda adetten 10 gün önce kan verdim negatif çıktı ama hissediyordum bi tuhaflık vardı bedenimde eğer bu ay hamile değilsem farklı bi hastalık falan var bende diye düşünicektim adet günü adet olmayınca öğrendim