Mervebyr20 Kızlar 39+4 haftalığız bugün nst de düzenli sancılarım çıktı ama şiddetli değildi alttan muayene yapıldı açıklığım var sizce bebiş ne zaman gelir varmı bu durumda olanlarrr ne zaman doğurdunuz🤭🤭🥰
1anne2bebek__ Mervebyr20 kiminin muayeneden sonra nişanı geliyor ve doğum başlıyor. 3 cm açıklık varmış maşallah, inşallah daha çok olur tez vakitte sağlıkla kavuşursunuz en az acıyla 🤗
Hizligonzales Mervebyr20 acilmaniz kac cm acaba benim 4cm acilmam vardi oglen 11de hastaneye yatisimi yaptilar aksam 7bucukta dogurmustum
minigin_annesi11 Mervebyr20 açılmanızı hızlandıracak egzersizler yapın inşallah en kısa sürede ağrısız kolay bir doğumunuz olur❤️
Mucizebebek2 Mervebyr20 benimde düzenli sancılarım çıktı ama açıklık yok ağrılarınızi iyi takip edin bugünde doğabilir yarında doğabilir acilmanizin hızına bağlı artık
123gebe Benim 3 cm açılmam vardı ortalama 3 saat sonra tam açılmayla doğurdum kişiden kişiye değişir bence
1anne2bebek__ 123gebe hadi sağlıkla inşallah. Bize de haber et. Dayanabildiğin kadar da sıcak su da duş alabilirsin açılmana ve varsa ağrına yardımcı olur 🤗♥️
Eluf Mervebyr20 3 cm bazen haftada sürüyor sen harket et yürüs yap benm ilk gebelgm 3 cmda bekle bekle dahada acilma olmadı sonra suni verdi 3.4 gün sonra dogdu
Eluf Mervebyr20 devam et acilman olur bende basladm bi kac gun oldu p.tesi dr gidcem bakdlm faydası olmusmu hurmalar yiyiyom 6.7 tane
Allahkahretmesin1 Mervebyr20 bir tanıdığım 3 cm açıklık ile yaklaşık 1 ay doğuramadı başka bir tanıdığım da muayenede hiç açıklığı olmamasına rağmen muayene olduğu günün akşamı doğurdu kişiden kişiye değişiyor sanırım kolay geçer doğumun inşallah 😊