emineakcan01 benim kızım çok sevdim 4 yaşına kadarda kullandım çokta memnun kaldım ahsapta başını filan çarpa oluyor ama oyun parkurunda yok öyle bir tehlike 2 kademeli zaten yerinden kalkmaya başlayınca ilk kademesini çıkarttım ikincisinde yattı iş yaparken en büyük yardımcım mesala özellikle lavaboları yıkarken içine oyuncaklarınıda koyuyordum oynuyordu