Hanımlar, bebek alısverşini sizce mağazalardan yapmak mı daha uygun yoksa internet sitesi üzerinden yapmak mı? Ben çoğu şeyi internetten alıyorum, Farklı sitelerde fiyat araştırması yaparak, yorumları okuyarak. İndirim kuponları vs oluyor bence iyi oluyor. Mağaza fiyatları için dışarı çıktığımda internetten daha pahalıya geldi bana göre