Mantar sorunum vardi bugün doktora gittim bana hap verdi azeltin500 ve molcef400 emziriyorum bunlar sorun oluyor mi daha önce kullanan ya da bilgisi olan var mı? Özel hastaneye gitmiştik daha önce doktor hap veremem bebekte sakatlığı sebep olur demişti su an kararsiz kaldım içsem mi içmesem mi diye