Pemberuya Kızlar 27. Haftamdayım benim oğluş maaşallah o kadar hareketli ki.. artık beni gecelerde uyutmuyor tekmeler.. sağa sola vurmalar.. sizde durumlar nedir bi doğsun yicem o ayaklarını🥺💞😄😄
Aaeccc Pemberuya yaaa sen bensiinn😅🤣 bende 26. Haftadayım canım. Gece 5 oldumu dakikası dalikasına her gün uyanıyorum sonra uyuyamıyorum öyle bi hareketleniyor ki maşallah🙏🏻🥰❤️ allah nazardan korusun canım hepimizin beneğini bu cok güzel birşey bence. Hem uykusuz gecelerede alışıyoruz🫠
1prensesimm Pemberuya benim kız da öyle 😂yalnız kötü ve tatlis bı haberim var doğunca da geceleri öyle olcaklarmis anne karnındaki uyku düzeni doğunca da devam ettiriyormus 😂🙈🙈🙈🥰🥰🥰
Yrgnnnnnn Pemberuya 27. Haftadayım tamda o şekildeyiz maşallah bir bebek hiç mi durmaz gece gündüz uyanık sürekli benle iletişim halinde çok hoşuma gidiyor 😂😂🧿🧿💙💙
Pemberuya Aaeccc kesinlikle değil mi kuzum ya bende öyle diyorum oy kıyamam ya🥰😀 acaba doğunca da böyle mi olacaklar gece kuşları 🐦
semaa_ Pemberuya biz 29+2 olduk ama benim kız uslu olcak herhalde hiç uykumdan uyanmadım yememelerine sadece sırt ağrısına uyanıyorum 😅
Minis122 Pemberuya benim.oglus ben uyuyunca uyuyor uyaminca aninda uyaniyor. Başlıyor 26+3 hafyaligiz
Edolili Pemberuya uyandığımda çok net hissediyorum ama uyurken hareketleri için uyanmiyorum bir kızım var 3 yaşında sanırım günün yorgunluğu deliksiz uyutuyor🙈 Onun dışında benim oğlumda baya hareketli ama gece uyanmiyorum hareketlerine 😂