Nrgllll Merhaba kızlar. Progestan kullanıyorum 28. Haftamdayım sarı renkte bazen sulu akıntılarım oluyor. Enfeksiyon vs yok ay içinde 2 kere idrar ve kan tahlili verdim temiz çıkıyor. Bu ilacı kullanıp akıntısı benim ki gibi olan var mı
Bet1 Nrgllll sarı akıntı değilde normal ilacın renginde akıntı oluyor bende de ilacın kalan parcalari sanırım zaten oda. Gece fitil olarak kullanıyorum sabah zaten batmış oluyor insanın camasiri gün içinde de devam ediyor akıntı. Bende 17. Haftadan beri kullanıyorum 29+4olduk
ES_es-Es Nrgllll bende progestan yatmadan fitil olarak kullanıyordum sarı akıntı vardi doktora sordum vajinal enfeksiyon olmuştur dedi ,hap olarak icmemi söyledi progestani. Enfeksiyon içinde 3 günlük antibiyotik ve 7 günlük başka bir fitil verdi
Nrgllll Bet1 Ben fitil olarak almıyorum canım, hap olarak kullanıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri var o akıntı. Doktor normal diyorda her şeyden korkar oluyorum ilk gebeliğim. Haftaya tekrar soracağım kontrolüm var
ES_es-Es Nrgllll sarı akıntı devam ediyor mu peki, mesela peçeteye her siliste geliyor muydu sarı akinti
Nrgllll ES_es-Es Devam ediyor peçeteye silince gelmiyor ama günlük pede geliyor . İlacı içip yatıyorum özellikle sabahları oluyor. Doktor kan ve idrar istedi sonuçlarada temiz dedi. İdrarrını yaparken ağrın sızın var mı dedi yok dedim. O zaman normal dedi.