Merhabalar kızlarr , gögüs pompası konusunda kafam karışık , henüz hamileyim ama doğum yapan arkadaşlarım illa almalısın kullanılıyor diyor . Süt miktarı az ise veya süt saklamak için lazim oluyor diyor . Kullananlardan yorum rica edebilir miyim ? Eğer alırsam Lansinoh yada Philips Avent arasından seçim yapacağım , siz ne düsünüyorsunuz ??