Şöyle ki “dizhidrotik egzama” da olabilir ben de çektim ve çekiyorum. Uzun süreler “dermovate krem” kullandım kortizonluydu şu an hamile olduğum için kullanamıyorum onun yerine “bepanthol sensiderm” deniyim dedim çok şükür işe yarıyor geçiriyor en az 3-5 gün sürmen lazım ama günde 3 kere.
Onun dışında da uyuz da olabilir ben geçen sene uyuz geçirdim aynen böyle el parmak aralarında başlıyor ellerdeki böyle vücuttaki farklı lezyon oluyor. Doktora gidince hatta bu elde ki egzama mı uyuz mu diye onlar da çözmeye çalışıyorlar mercekle falan bakıyorlar oradan ufak bir parça alıyorlar. İki konu da can sıkıcı. Uyuzdan çok çektim. Ama bu egzama da yoruyor insanı uzun zamandır bıttım sabunu dışında hiç bir sabun süremiyorum elime duşta dahil. Bu konuda psikolojim bozuldu artık. Patlatmayın geçene kadar detarjanlarla uğraşmayın artırır. geçmiş olsun Rabbim hepimize şifa versin🤲🏻