Gece 1 ci oğlumda hep miğdem bulandı, her sabah kusdum. Hep ekşi yedim.çok duygusallaşdım ama hiç duygusal diyilimdir.2 ci oğlumda hiç bir şey hiss etmedim.sanki hamile diyilmişim.şimdi de ilk başda çok miğdem ağrıdı.gaz sorunu fazla yaşadım.limon çok yedim.yüzümde sivilceler çıkdı.tüylerim daha yavaş uzuyor.göğüs uçlarım karadı.bence bünye meselesi.yani her hamilelik farklı oluyor