Herkese merhabaa. Geçen hafta kontrole gittim doktor bebeğimin ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı ve oldukça sağlıklı olduğunu söyledi. İkili test yaptırmana gerek yok maa yaptirmak istiyorsan yaptır ama sonucu tertemiz çıkacak dedi. Gerekirse 1 ay sonra üçlü test yaptırırsın dedi. Ben de o anki heyecanla ikili test yaptırmadım. Sizce doğru mu yaptım yanlış mı yaptım bilemiyorum!? Vakti geçmeden yaptırsam mı diye düşünüyorum. Doktorun bir risk aldığını düşünüyorum.