ara ara yaşıyorum ,aman sakın sprey falan kullanmayın .Ben hiç bir şey kullanmıyorum suyla gargara yapıyorum burnuma bazen kompres uygulayan var mı sıcak veya soğuk bilmiyorum ama çok kafaya takmıyorum bir gelip bir gidiyor :)
çok fazla olursa doktoruna danış istersen .