Oznursorhan şişkinlik,gaz,kabızlık hepsi normal canlar ,benim zaten gaz sertlik daha ilk aylardan kendime karnım belli oluyordu :) geçer ilk 3-4 ay hormonlar vücut her şey değişiyor endişe etmeyin her şeyde ,kanama vs daha ciddi bir şey olmadıkça bunlar hamileliğin en belirgin şeyleri.4 ayın bitimindeyim biraz azaldı benim daha iyiyim.