pelsin72 Kızlar ben 4 gündür ishalim 2 gündür kusmada eklendi acile gittim serum verdiler . Bugün yine ishal ama kanama geldi ishal ile beraber ve ateşim var şuan neden oluyor sizce şuan 5.5 aylık hamileyim
Ebru_20 pelsin72 böyle durumlarda direk doğum doktorunuza başvurunuz ve onun önerisi ile ilaç alınız bulunduğunuz il veya ilçede acildeki doktorları güveniyorsanız sıkıntı yok
Aslibali pelsin72 enfeksiyon falan kapmissindir yediklerin zehirlemistir. Net bir bilgim yok. Gittin mi hastaneye
Aslibali pelsin72 iyi yapmışsın böyle şeyler başına geldiginde ben hastaneye git. Sonuçta can taşıyoruz çok önemli 🙏
pelsin72 Aslibali sağol canım bağırsak enfeksiyonu geçiriyormuşum ve yediğim şeylerde öyle yapıyor muş yatırdılar beni
Ebru_20 pelsin72 bazı doktorlar ilgisiz oluyor gerçekten şükür ki benim doktorum 7 24 iletişimi kesmiyor
duru127 2 gündür bende öyleyim ishal kusma halsizlik hastaneye gittik serum takıldı yine kendime gelemedim salgın varmış dikkat edelim.. geçmiş olsun canim
pelsin72 duru127 evet salgın var çok kötü ama benimki bağırsak enfeksiyonu 😦cumadan beri hastanede yatırdılar hala taburcu olmadım