Ben kaynanam ile yasadim kizim 3 yasinda iken ayri eve ciktim. Eve gelen giden okadar coktu ki bende giderdim cevrem hep akraba dolu. Ama bunca kalabaliga ragmen benjm kizim yabaniydi kimseye gulmezdi kimsenin kucagina gitmezdi, disari cikincada benden ve babaannesinden baskasini istemezdi. Bence biraz genetikle alakali cunku benim abim ve kardesimde kucukken cok yabaniydiler keza kizimin kucuk amcasida oyle kimseye gulmez konusmaz dogru duzgun. 1. Sinifa basladi daha yeni acildi insalara cevap veriyor hemde baya bi karsilik veriyor insanlar sasiriuor bu kiz yabaniydi bize bakmazdi konusmazdi fln diye sonradan acilanlardan benim kiz. Bence sizin cocugunuzn da biseysi yoktur yapısıyla alakalidir takmayin uzulmeyin ama her cocuk bir degil bence ara sira babaanneye annanneye samimi oldugunuz kisilerin yanina goturun vakit gecirmek ona iyi gelecektir🙂