arsl Esradmrci10 erkek görünüyor doktorda erkek dedi bakalım ayrintilida kesinleşir. Herşeyin hayırlısı olsun insAllah☺️
arsl Esradmrci10 Hatta benim ilk 13 haftalıkken kız dedi doktorum bende bu çin takvimi demekki yalanmış demiştim. İlerleyen haftalarda erkek diyince inanmaya başladım😂
Esradmrci10 arsl bazı sitede kız bazı sitede erkek çıkıyor gebe.com a güvenin dediler ona göre erkek ama bakalım 😌
bsraa16 Esradmrci10 evet genelde kız çıktı ama şimdi bir daha bakarım doğru tahminde bulunanı buraya yazayım
Nurrmerttt- Esradmrci10 Benim doğru çıktı ☺️ Bir de yorumlarda önce erkek diyordu sonra kız çıktı demişsiniz ama değişmez ki 🤭
Esradmrci10 Nurrmerttt- doğum günüm geldi galiba o yüzden değişiyor 😊 birde siteden siteye değişiyor 😊
Forever bsraa16 bu uygulamaya göre erkek çıkıyor bende Çin takvimi Rus takvimi vs ne varsa erkek gebe.com da kız 😂 doktorum da kız dedi ,😂
Forever bsraa16 o yüzden ne alırsam alayım hep ortak renk alıyorum Rabb’im sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲