Zeyzey055 Hamile kaldığınız ay ile hamile kaldığınız yasa göre tablodan bakın daha net anlaşılır farklı çıkanlar için.. Ben örneğin 31 yaşında gebe kaldım.ama suan 32 ye girdim.bu yüzden 31 de erkek 32 de kiz gösteriyor doğrusu kaldığım yasa göre olani
acakir Esradmrci10 benim cikmadiii 🤣erkek diyordu, gerci belirtilerim de hep erkek belirtileriydi ama kız mış 🤣🤣🙏🙏