Merhaba arkadaşlar kızım 1bucuk yaşında şuan 11 haftalık hamileyim kızımı emzirmeye devam ediyorum Dr bi sıkıntı olmayacağını söyledi kendi kasık agrılarım dışında tabii , benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ? Siz ne zaman bıraktırdınız emzirmeyi ? Ve nasıl yaptınız ? Lütfen yaşayanlar yazsınlar . Teşekkürler şimdiden