reinamm BusraAydogan14 bende miyop var normalde. Daha da arttığnı hissediyorum. Ama gebeliğe bağlamamştm hiç. Sanırım yalnız değilim🤔
BusraAydogan14 Brnyrk Sanki gözlerimde bi bulanıklık hissediyorum ama emin de olamıyorum anlam veremedim araştırdığım kadarıyla olur diyorlar sormak istedim
Selen5 BusraAydogan14 bende de oluyor aynısı uzağı bulanık görüyorum ama gebelikten olduğunu okumuştum bende 🤗
Gldne87gul Göz numarası büyümesi ve lens kullanan biri olarak gözde kuruluğu arttırıyo ben bunları yaşıyorum
AysegulAloluAcikgoz BusraAydogan14 Benim normalde de uzagi gorememe problemim vardi ama bulanikligin arttigini fark ediyorum yakin uzak fark etmiyor. Hamilelige bagli oldugunu okumuştum bir yerde.
Aycha Özellikle miyop, uzağı görememe problemi olan kişiler, en ufak rahatsızlıkta göz doktoruna kısa zamanda muayene olmalı. Hamilelikte göz numarası değişebiliyor, hormonlardan gözlerde farklı şekilde etkilenebiliyor. Bu dönemde normaldir diye düşünüp, kimse doktora gitmeyi ihmal etmesin, miyop olsun, olmasın.
Annesininbalbocugu BusraAydogan14 Benimde gözlerim bulanık görüyor ve bazende sisli gibi oluyor anlam veremedim doktoruma da hic söylemedim . Gözümde ağrı oluyor başıma vuruyor arada Giz kuruluğunu var ben eczaneden suni göz damlası aldım onu kullanıyorum sabah akşam
Annesininbalbocugu BusraAydogan14 Benimde gözlerim bulanık görüyor ve bazende sisli gibi oluyor anlam veremedim doktoruma da hic söylemedim . Gözümde ağrı oluyor başıma vuruyor arada Giz kuruluğunu var ben eczaneden suni göz damlası aldım onu kullanıyorum sabah akşam
BusraAydogan14 5 haftalık hamileydim ama bugün çok kötü bir şey öğrendim ve dünyam başıma yıkıldı arkadaşlar sepetlerim hiç yükselmemiş doktorum yüksek ihtimalle düşük yapacağımı söyledi 😖 İlk öğrendiğimde 101di beta hcg ve şuan 251de kalmış
Hayalvemasal00 BusraAydogan14 hamilelikte oluyor eger ciddi bi sorun yoksa onceden. Gayet normal canim. Bnde bulanık goruyorum gozum agriyor yasariyor bazen. Eger bundan bahsediyorsan korkma. Ama daha ileri biseyse dr a git yani
Elvn Kuruluk olanlar bol su ve gozlerinizi dalin sampuanla yikayin bnm goz kurulugum var ama hamilelikten once basladi suan damlalarimi kullanamyorm dua edin kizlar bu arada 😓doktor dalin sampuanla yikayip peceteye ilik suya batirip gozume pansuman yapmami soyledi szde deneyin
Elvn Ve birde televizyon telefon bilgisayar gbi aletlere uzun sureli bakmayin klimali gibi ortamlr ruzgarli ortmlr cok etkiliyo klimali ortamlrda buhrlastrn
Aycha deletedmom472 Hamilelikte gözlük numarası illaki değişecek diye bir şey yok ama kimi hastalarda değişiyor. Doğumdan bir süre sonra genellikle eski numaranıza dönüyorsunuz.