Gumus25 Fatmacar-123 ben medicanada Cüneyt beye gidiyorum memnunum. Daha önce can hastanesinde murat beye de gitmiştim o da iyiydi ama sigortam o hastanede geçmediği için değiştirdim. Bide özel muayenehanesi olan barış Büke yi duymuştum ama hiç gitmedim genelde tavsiye ediyorlar
Ao526- Fatmacar-123 Tınaztepe hastanesinde Prof. Dr. Serkan Güçlü. Detaylı ultrason için doktorum yönlendirmişti. Ultrason 1200 tl idi. Ama perinotoloji kontrollerinin ücretini bilmiyorum 🤷🏼♀️ Kendi doktorumun 665 Tl
Dicle3545 İzmir de yesilyurt devlet hastanesi secil karaca kurtulmus cok cok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
Busra010918 Adeninannesiiiii Bende kendi doktorumun tavsiyesi ile gittim fakat ogün mü öyle denk geldi bilmiyorum çok ters ve kaba davrandı tüm enerjimizi aldı . Gittiğime pişman oldum.
Adeninannesiiiii Busra010918 beni de usak da ki 2 doktorum kendi hocalari diye tavsiye edip gondermisti terslemedi ama sert bi mizaci var evet ha bide gidermiyim mechul :)
Busra010918 Adeninannesiiiii evet bende gitmem😊 üslubunu hiç begenmedik , biran önce bitsede cıksam die bekledim açıkcası.
Serife2323 Ben bir ay kadar önce doktor barış büke ye gittim memnun kaldık. Rapor, bebeğin resmî ve bir CD verilmişti.
Serife2323 Fatmacar-123 peşin 1600 taksitle 1800. Doktor Cenk bey sanırım peşin 1800 taksitle 2000 tl idi.