incialpr ben kendisiyle çalıştım. Hemşreyim. Şu an ne yapıyor bilmiyorum medicanada birlikte çalışmıştık. Yani asla kaçırmamanız gereken hekimlerden biridir. Her anlamda çok disiplinli çok donanımlı.. gece kaçta olursa olsun şıp diye gelir asla oflandığını duymazsınız. hastalarıyla çok ilgilidir. Hastasına çok önem verir. Normal doğumda hastasının mahremiyetine, psikolojisine vs çok dikkat eder. Biz hemşiresiyken hastanın alt kısmına asla almazdı bizi, sezaryende de eli çok hızlıdır, çok maharetlidir ve ameliyathanede sepsis kurallarına çok dikkt eder. Ya çok özlemişim cidden. Tanıdığım en iyi doktorlardan biriydi sonra ben atandım o da klinik açmıştı şimdi naptı bilmiyorum.