Bir uyumuşum ama nasıl deliksiz misss son uykum diye herhalde 😂😂😂 akşam 7 de sezeryan olcam inşallah kızlar çok heycanliyim 2. Olcak ama bu sefer daha bilinçli oluyo ya insan daha bı farklı duygular içindeyim bunu görenler bana dua edebilir mi rica etsem hepinize de sağlıklı doğumlar diliyorum hepimizin sağlıkla hayırlısiyla güzellikle gelsin bebişlerimiz 🥰😘🥹🥹🙏🌸💕