TeacherrMom Geceden beri belimden giren hafif ağrılar var adet ağrısı gibi gece sabaha karşı da uykudan uyandırdı sancı girdikçe ama yine aşırı şiddetli değil sabah 7 den beri de 10-15 dk ya bir giriyor kızlar 30 saniye falan sürüyor ama yine aşırı derecede şiddetli değil napsam hastaneye geçsem mi bir oldu tam 10 dk ya bir düzenli girdi biraz kalkıp yürüyünce süresi uzadi 15 dk ya kadar
Puhu_ishak TeacherrMom böyle oluyormus evet, bende 31+1 de oldu nstde sancı çıktı doğumu durdurdular bı gidin isterseniz sizin duzenliymis bir de
Aysegul_9518 TeacherrMom kaç haftalıksın canım, doktorunu arayıp ya da mesaj atıp bilgilendir istersen
Deletedmom_116 TeacherrMom Ewet ağrı o oluyomuş bende o şikayetler ağır ağrı sancıyla gittim gece Öncede vardı ağrım ama çok değildi bu seferki çökmüş Sen git bekleme hic
Busraakay_26 TeacherrMom eğer doğum haftanız geldiyse birde hastane yakınsa bence sancılar biraz daha sıklaşsın 5 dakika altına düşünce gidin çünkü hastanede beklemek daha çok insanı strese sokuyor
JEFF Evet böyle oluyor , bende 8.9 dakika arayla oluyordu , suyumda gelmişti ama gerisi gelmedi sabahında hicbirsey olmadı , sezeryan oldum
TeacherrMom JEFF hayırlısı olsun ama çok şiddetli değil bilmiyorum bende devamı gelmez diye korkuyorum açıkçası
Puhu_ishak TeacherrMom hiç endişe etmeyin herkesin acı eşiği farklı illa kendinizden geçecek kadar sancinizin olmasına gerek yok belki de kolaylıkla atlatacak siniz süreci 🌸 bir avazda inşallah 🙏