minnakannesi38 Kızlar 29 haftalık hamileyım beyaz akıntım var ve belimden sancı girio afedersiniz kabızlıkla enfeksiyonda var karnım sertlesıo erkek Doğumdan korkuyorum bu durumu yaşayan varmıı?
Reshaa minnakannesi38 canım merhaba bende 29/3 günlük hamileyim benimde kasığım da agrı vardı ve bebek bir yere toplanıyor Du Dr a gittim sancı filan çıkmadı herhalde üşüttüm
Nickimyokkibenim minnakannesi38 yarın druna git canım burada kim ne derse yalan olur enfeksiyon erken doğumu tetikler nstye falan girersin sancın varsa tedbir alır drun zaten inşallah değildir tabii