Mom12yes Tabiki normal gebelik ilerledikçe vücutta fazla sıvı birikimi oluyor o da ödem yapıyor.Eller,ayaklar,vücut şişebilir.Sıkan çoraplar gitmemeye çalış onlar daha da şişiriyor.Ayaklarini yukarı kaldırıp uzan çok ayakta kalirsanda bacaklarda gollenme olur şiser.