Haziran17 canım ben 5.5 ay boyunca sağdım götürdüm. Ben şöyle yapıyodum gündüz mesela 9da başlıyodum sağmaya 2 saatte bir sağıyodum 9 da sağdığımı koyuyordum poşetle normal dolap rafına , 2 saat sonra tekrar sağıyodum onu da koyuyodum dolaba bir sonraki sağımda önceki sağdıklarımı birleştiriyodum. Yani sağdığın sütleri birleştirebilirsin ama aynı soğuklukta olması lazım ve gece gündüz sütünü ayır mutlaka. Ben 5.5 ay boyunca o şekilde süt verdim bebeğime. Sabah 9 akşam 9 gündüz sütü yapıyodum akşam 9 sabah 9 uda gece sütü yapıyodum