Hamidek Damlakahriman aaa nasıl 12 oda tek tuvalet oluyor her odanın içinde tuvaleti yok mu (bahsettiğiniz yatan hasta servisi mi yoksa doğumhane mi )benimde normal sezeryan olup olmıcağı kesin değil yasemin hanım takip ediyor
Hamidek Damlakahriman benim riskli gebelik olduğu için yasemin hanım takip ediyor beni zaten ama normal olma ihtimalim de olduğunu da söylemişti ama asistanların doğurtturduğuny bilmiyordum şaşırdım
hunilimom Elif2424 bana verdi bende ilk kızımda detayliyi yasemin hanımda yaptım çok da tatlı birisi baya da inceliyor yarım saat sürdü
Hamidek Damlakahriman bende bu salı gidicem de 33. Haftamdayım riskli olduğuu için üniversitede doğumu yapmak istiyordum yoksa özelle anlaşmıştık ama şartları şu an biraz tedirgin etti üniversitenin
Eceortc Merhaba ben 17. Haftamdayim fakat Umuttepe perinatolojiuye randevu alamıyorum. Detaylı için 20. Haftada gitmek istiyorum. Sizler nasıl randevu aldınız acaba
Eceortc Papatya341 merhaba hayır kesinlikle alamadım. Kaç hafta öncesinden denememe rağmen her seferinde dolu dendi. Bende özelden randevu aldım.