annekuzusu_ Kizlar sertlesiyo ağrısız bi sekilde top gibi oluyo sonra duzeliyo sabaha kadar böyle oldu ama hep geceleri böyle oluyo bu yalancı kasılma mi Ağrı’da yok doktora gitmelimiyim?
Papatyaamm90 annekuzusu_ bence som haftalar hep böyle sanirim bende de oluyor 2 haftadır . Suan bizde 36+4olduk
SaHil_Hayat annekuzusu_ 35 de benim de oldu lekenmem falan da ama doktora gittim bebiş gayet sağlıklı bir sıkıntı yok yprulmayacaksın artık dedi nst de benim hissetmediğim hafif hafif ağrılar çıktı bunlarda önemli değil dedi son haftalar olduğu için normal kuzum ama istersen sende git için rahatlasın yada yaz doktoruna
Eluf annekuzusu_ bendede oluyor ama sancm la beraber oluyor .seni qgrisz belkide gizli sanci var sen hisetmiyorsun bence bi dr git nst de baksınlar orda sancin varsa cikar canim
Attoya O yalancı kasılma, rahim kendini doğuma hazırlıyor. Benim de 35. Haftamda başlamıştı. Bebek bir yere toplanıyor gibi oluyordu. Nst’de sıkıntı çıkmamıştı. 37+4te de doğal doğumla geldi bebeğim. İçinizi ferah tutun.
Fatma027 Ben de vardı 35. Haftada oluyor yalancı sancılar onlar büyük ihtimalle. Hareket ettiğinizde geçiyorsa yalancı oluyor