Sevilayms 135 falan gözüküyordu hatta bende devlette bu şekilde muamele gördüğüme şaşırdım doktor çok ilgiliydi herleyi ile ilgilendi baktı tek tek hatta ekranı bana çevirdi gösterdi bebeğin pozisyonuna kadar çok beğendim doktoru ama geceyi hastanede geçirmedim çünkü devlet olunca yan sedyedeki olaylar beni çok etkiledi ve ayrıldım. Ben ilk kez nst bağlandım normalde 32 den önce bağlamıyorlarmış bir de devlette