minikmucizemmmmmm 33+4 haftalık olduk. Her gece bu saatlerde uyanıyorum bir iki saat uyuyamıyorum. Bu gece ekstra bel sırt mide ağrısı var, bir yandan da korkuyorum. Bebiş hareketli ama devam ederse doktora yazıp sabah gitcem kontrole😵💫
usenmedimyaptimbirvelet minikmucizemmmmmm saat başı uyanan bebeyle uyumam mümkün değil. Yarı uykulu gözlerle sallarken kendisi sevinç çığlıkları atıyor 💆🏻♀️ bende sinirden gülmeye başladım artık iki deli gülüyoruz birbirimize
DuyguKlnc minikmucizemmmmmm 37. Haftadan bildiriyorum, uyuyamıyorum, hareket edemiyorum neredeyse ve sürekli ateş basıyor 😞
Rabia3458 Merhaba bende 27+2 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerinde azalma olduğunu hissediyorum bu durumdan dolayı uykum kaçtı uyuyamıyorum bu haftalarda sizin nasıldı
minikmucizemmmmmm Rabia3458 benimde 29da falan öyleydi birkaç gün azalmıştı doktor normal demişti. Gün içerisinde hissediyor musun ? Uyuyo olabilir veya pozisyon değiştirmiştir😊
DuyguKlnc Rabia3458 o haftalarda benim de azalmıştı, sonra normale döndü ama büyüdükçe belirgin hareketler beklemeyin. Yeri daralıyor nihayetinde. Bir şeyler yiyip sessiz bir odada sola yatın bekleyin, hareket edecektir. Etmezse doktorunuza haber verin.
Rabia3458 minikmucizemmmmmm hissediyorum ama önce ki haftalara nazaran çok az 1 hafta öncesinde daha kıpır kıpırdı şimdi çok çok az
minikmucizemmmmmm Rabia3458 hissediyorsan problem yoktur. Sırt üstü yat çikolata ye o zaman hareketleniyorlar ama dediğim gibi uyuyordur arkası dönüktür. Bende az hissedince panik oluyordum doktorum normal demişti o haftalarda
minikmucizemmmmmm usenmedimyaptimbirvelet of Allah yardımcın olsun benimkide hazırlık yapıyor sanırım doğduğu günlere 😵💫 kıpır kıpır uyuyamıyorum bir saat oldu
minikmucizemmmmmm DuyguKlnc hâlâ uyumadım desem bende🥹 belimin ağrısı geçmiyor sancı mı değil mi anlayamıyorum böbreklerim ağrıyor belkide😒
DuyguKlnc minikmucizemmmmmm nstde çıkar sancı olup olmadığı, kontrolünüzde sorun isterseniz. Hepimize dayanma gücü diliyorum 🙏🏻
minikmucizemmmmmm DuyguKlnc amin Allah razı olsun uyudum uyandım geçmiş şükür. Pazartesi kontrolüm ve nst var bakalım hayırlısı inşallah daha erken 🫠