meloisss Aynı duruma bende maruz kaldım. Anaokulu öğretmeniyim etraf kadın dolu 😂 her hamileliği öğrenen çalışan, öğretmen olabilecek her türlü olumsuz kötü doğum hatırası, yaşanan olumsuzlukları anlattı sağolsunlar. İşte ay rengin şöyle bi tanıdığım vardı öyleydi rengi diye başlayıp felaket senaryosu çiziyordu. Bende doktoruma anlattım böyle olur muyum şöyle dediler olur muyum. Doktorum aynen şöyle dedi “ Bir erkeklerin askerlik anıları iki kadınların doğum anıları asla bitmez. Hep bi kaos kan vardır. Sen şöyle düşün senin böyle olması için bir sebep var mı ? Olumsuz giden bir durumun yok ne kadar ferah tutarsan o kadar az stres yaşarsın ve kendi pozitif gebeliğin ile mutlu olursun” bunu hiç bir zaman unutmadım. Birşeyler duydukça böyle kulak ardı etmeye başladım. Herşey yolunda modum hep açık 😍 Tavsiye ederim 🙏🏻 Sağlıkla bebişlere kavuşmak dileğiyle ❤️